Promocje
Matka Natura żel do stóp z szałwią i mentolem 90ml
Matka Natura żel do stóp z szałwią i mentolem 90ml

7,00 zł

Cena regularna: 7,39 zł

Najniższa cena: 7,39 zł
szt.
Krem balsam na  ból Plecy jad pszczeli, chondroityna.glukozamina  100ml
Krem balsam na ból Plecy jad pszczeli, chondroityna.glukozamina 100ml

15,90 zł

Cena regularna: 19,90 zł

Najniższa cena: 19,90 zł
szt.
Solny peeling/scrub do ciała wyszczuplający. Bania Agafii.
Solny peeling/scrub do ciała wyszczuplający. Bania Agafii.

18,90 zł

Cena regularna: 20,90 zł

Najniższa cena: 20,90 zł
szt.
Aliness Witamina B12 Methylcobalamin 950µg  100 kapsułek
Aliness Witamina B12 Methylcobalamin 950µg 100 kapsułek

31,41 zł

Cena regularna: 34,90 zł

Najniższa cena: 34,90 zł
szt.
Olej z Oregano ekstrakt 10:1, 120 kaps. Żelowe SWANSON Suplement diety
Olej z Oregano ekstrakt 10:1, 120 kaps. Żelowe SWANSON Suplement diety

26,32 zł

Cena regularna: 35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł
szt.
Matka Natura Żel z kasztanowcem do zmęczonych nóg
Matka Natura Żel z kasztanowcem do zmęczonych nóg

6,01 zł

Cena regularna: 8,99 zł

Najniższa cena: 8,99 zł
szt.
Regenerujący Krem z Kolagenem White Pharma
Regenerujący Krem z Kolagenem White Pharma

9,09 zł

Cena regularna: 11,35 zł

Najniższa cena: 11,35 zł
szt.
Krem do nóg Ekstr. z pijawki obrzęki, pajączki, blizny SOFIA 75ml
Krem do nóg Ekstr. z pijawki obrzęki, pajączki, blizny SOFIA 75ml

19,90 zł

Cena regularna: 29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. 

Reklamacje 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 515089294( Koszt połączenia ze Sprzedającym ponosi Klient według stawek operatora).

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta, konsument pokrywa koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.
  6. W przypadku zwrotu produktu z powodu wadliwego/uszkodzonego produktu, konsument pokrywa koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.
  7. jeśli sprzedawca poinformował o konieczności poniesienia kosztów wysyłki zwracanego towaru - ponosi je konsument. Natomiast jeśli sprzedający nie poinformował o takim obowiązku - to na sprzedawcy spoczywa ciężar poniesienia kosztów wysyłki zwracanego towaru.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@bioika.pl lub telefonicznie: 515089294, 535-031-615. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. 

Koszt połączenia ze Sprzedającym ponosi Klient według stawek operatora.

Zwrot produktów 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywane są przez konsumenta.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl